wtorek, 16 lipca 2013

15: Stylowe gatki.

Karolina:

Kiedy już Patrycja skończyła się kłócić z Mario zjedliśmy śniadanie i wszyscy zdecydowaliśmy że dziś będziemy się opalać, bo słońce aż parzy. Razem z Patrycją poszłyśmy się przebrać w stroje kąpielowe. Ja założyłam taki, a Patrycja taki. Związałyśmy włosy w koka i zbiegłyśmy po schodach do ogrodu gdzie znajdował się basen. Chłopacy już byli i rozłożyli się na leżakach. Kiedy zobaczyliśmy co za spodenki Mario ma na sobie wybuchnęłyśmy śmiechem.
Mario: Mogę wiedzieć z czego się śmiejecie? – zapytał zdziwiony.
Karolina: Ty naprawdę nie wiesz?
Mario: No jak bym wiedział to bym nie pytał.
Patrycja: Stylowe gatki – wybuchła śmiechem.
Mario: A dziękuje, ale po co ten śmiech.
Marco: Mówiłem żebyś założył te zielone.
Mario: Ale te dostałem od mamy.
Wszyscy zaczęli się śmiać, po czym dziewczyny wygoniły chłopaków z leżaków.
Karolina: Marco, kochanie zrobiłbyś mi drinka?
Marco: Jasne skarbie, ty też chcesz Patrycja?
Patrycja: Możesz zrobić tego drinka.
Mario: Dla mnie też stary.
Karolina: Wiesz co, sobie też zrób – zaśmiała się
Mario: No jak masz pozwolenie to pij ile wlezie.
Patrycja: Ty to się nie mądrzyj laluś.
Mario: Ej to że jesteśmy znów przy basenie to nie oznacza, że możesz do mnie mówić laluś.
Karolina: No i wracają stare dawne czasy.
Patrycja: Mogę robić co mi się podoba – wypięła język.
Marco: Mam drinki – krzyknął idąc.
Mario: Patrycja a ile ty w ogóle masz lat? Możesz pić?
Patrycja: Moje życie moja sprawa a ty nie jesteś moim chłopakiem żebym się Tb tłumaczyła.
Mario: Uuu czyli jesteś niepełnoletnia, a z tym chłopakiem to jeszcze się przekonasz.
Patrycja: Tak, tak.
Marco: Moja Karolina jest niepełnoletnia – wyszczerzył się
Mario: A to dlatego zrobiłeś jej bezalkoholowego drinka – powiedział już pluskając się w basenie.
Karolina: Marco czy miałbyś ochotę posmarować mi plecki?
Marco: Już lecę
Patrycja: I mi też.
Marco: Spoko, Karolina nie masz nic przeciwko
Karolina: Nie skąd, ale Mario się nudzi wiec niech on to zrobi
Mario: Już biegnę.
Patrycja: Ty to mnie nie dotykaj.
Mario: Nie bądź taka oschła.
Karolina: No właśnie wyluzuj się.
Patrycja: JA to jestem wyluzowana spójrz na siebie.
Karolina: No na mnie to te procenty działają czuję to.
Mario: No z pewnością – zaśmiał się
Patrycja: To smarujesz te plecy.
Mario: No już coś ty taka niecierpliwa.
Patrycja: Miło, że jesteś taki delikatny, ale to mnie łaskocze.
Mario: Ojej – zaczął ją łaskotać po czym krzyknął coś i wrzucił ją do wody.

Marco zrobił to samo z Karoliną, dziewczyny zaczęły się drzeć ale podobało im się to. Pluskali się, chlapali i śmieli. Karolina zaczęła się chwalić, że umie pływa pieskiem i wszyscy zaczęli się śmiać. Po tym Marco udawał, że się topi, a podpłynęła do niego żabką, a Mario z Patrycją wybuchli śmiechem. Następnie Patrycja wyskoczyła z basenu jak oparzona i zaczęła krzyczeć, że ugryzła ją meduza. Wszyscy się zdziwili i jak zwykle się ryli. Mario wyszedł do Patrycji i ją przytulił. A Marco wiedział, że on coś knuje. Potem Mario powiedział na ucho Patrycji, że w basenie nie ma meduz i to on ją uszczypnął. Tamta bez zastanowienia przywaliła mu kuksańca w bok, a on wpadł do wody. Marco chciał aby Karolina nauczyła go pływać żabką, ale tamta się nie zgodziła i się obraziła i wyszła z basenu. Razem z Patrycją poszły coś zjeść. Chłopaki jeszcze trochę się powygłupiali i przyszli do nich. Trochę pogawędzili ale dziewczyny z nimi nie gadały. Próbowali coś zrobić, ale one rozmawiały po polsku, a chłopaczki nie wiedzieli o czym dziewczynki rozmawiają. Tak im zleciał cały dzień i wszyscy poszli się kapać i Spać. Dziś Marco i Mario spali u cioci w sypialni, a dziewczyny u siebie. Następnego dnia o godzinie 9:00 dziewczyny już wstały i postanowiły odpuścić chłopakom, więc udały się do sypialni ciotki aby ich obudzi. Niestety kiedy weszły nie mogły się powstrzymać, że śmiechu, ponieważ (…)

________________________________________________________
Nowy rozdział, trochę zryty ale co tam. Dziękujemy za wasze komentarze, dzięki nim dziś dodajemy już 15 rozdziałek ;))

27 komentarzy:

  1. Świetny rozdział, ale szkoda że taki krótki ;p
    Ciekawe z czego się śmiały, oczywiste, że z Marco i Mario, co znów odwalili?
    Czekam na nexta :3
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jameinbrudermarcoreus.blogspot.com
      fest-der-liebe-bvb.blogspot.com
      Praca-laczy-ludzi-bvb.blogspot.com

      Zapraszam;**

      Usuń
  2. Nie no te gatki i meduza były najlepsze.;*
    Ciekawe co tam zobaczyły;D
    Czekam na kolejny;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mario meduza :D ciekawe co chłopaki odwalili ;) pozdrawiam i czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział :) Jak zwykle :) Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mwhahahah! Pewnie to Marco i Mario coś już zmalowali ;>
    Uwielbiam te opowiadanie :3
    Czekam na nn <3
    Pozdrawiam i zapraszam http://life-is-sometimes-cruel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hhahah świetne ciekawe co zmalowali ? xd Czekam na kolejny :**
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://ukojenieplyniezkochajacegoserca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie jest zryty, jak to powiedziałaś :)) Świetny <3 Nominowałam cię do The Versatile Blogger :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :D
    Gatki Mario ^^
    Czekam na nn :P
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadrobiłyśmy wszystko :D
    Blog jest super <333
    A Marco jest taki kochany <33
    Czekam na nn :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Mario i te gatki :D Meduza.;d
    Kocham tego bloga.;d
    Pewnie chłopaki coś zmalowali;p
    Czekam na nn :d
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie mario-alicja-story.blogspot.com ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział! ;3
    I te gatki Mario hahahahahhaha ;P
    Nie mogłam z nich xd
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam cię do Versatile Blogger :)
    http://bvb-dream-story.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rozdział. Kocham tego bloga. Mario jest niemożliwy.
    Czekam z niecierpliwością na kolejny. Pozdrawiam :*
    Nominowałam Was do The Versatile Blogger !

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :)
    Czekam na następny :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdział jest Genialny
    Gotze jest poprostu niemożliwy
    Zostałyscie nominowane do Versatile Blogge
    Informacje znajdziecie tu :
    http://dortmundzkahistoria.blogspot.com/p/the-versatile-blogge.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i śmieszny blog ;) Boski
    Nominowałam Cię do liebster awards :
    http://zyciezemnatoniespacer.blogspot.com/2013/07/liebster-awards_19.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam cię do The Versatile Blogger :D
    przezprzypadekzmienilasmojezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały rozdział :3
    Kocham to opowiadanie !
    Nie mogę się doczekać kolejnego :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. nominowałam Cię do Versatile Blogger:)
    info na moim blogu: http://i-just-want-to-learn-to-love-again.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam Cię do Versatile Blogger ! :D

    http://jameinbrudermarcoreus.blogspot.com/p/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny rozdział. Kocham te opowiadania. ;) Kiedy dodasz następny.??

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozdział jak zwykle genialny :)
    Serdecznie zapraszam do siebie na prolog :)
    Mile widziane są komentarze :)

    http://magiczne-dwa-miesiace.blogspot.com/2013/07/prolog.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Mianowałam cię do "Versatile Blogger" :D
    Więcej tutaj: http://szczesliwytraf.blogspot.com/p/the.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Suuper blog i opowiadanie, szkoda że zawiesiłyście , ale rozumiem . Zapraszam do siebie bo w końcu wróciła do mnie wena twórcza http://bvblovestoryyyy.blogspot.com/ , Pozdrawiam serdecznie ;***

    OdpowiedzUsuń
  25. http://truelovebvb.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :) Super blog :)

    OdpowiedzUsuń